Ασφάλεια Κινητού

Ασφάλισε το κινητό σου για έναν ολόκληρο χρόνο.!

Τελικό κόστος ασφάλισης κινητών, tablets & Laptops:

  • € 35 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας έως € 200
  • € 45 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 201 έως € 400
  • € 55 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 401 έως € 650
  • € 65 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 651 έως € 850
  • € 80 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 851 έως € 1.500

Επιπλέον, αφορά laptop μεγάλης αξίας μόνο:

  • € 100 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 1.500 έως € 2.500

Οι εποχές άλλαξαν κι εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να προσαρμοστούμε σε αυτές. Πλέον τα είδη πρώτης ανάγκης έχουν αλλάξει κι ένα από αυτά είναι η κινητή τηλεφωνική συσκευή που καθένας από εμάς χρησιμοποιεί με διαφορετικό τρόπο και συχνότητα.

Για παράδειγμα,

  1. Γονιός: Επαφή με τα παιδιά του.
  2. Επαγγελματίας: Επαφή με τους πελάτες ή τους συνεργάτες.
  3. Επενδυτής: Παρακολούθηση χρηματιστηρίων.
  4. Χομπίστας: Φωτογραφίες και βίντεο μικρού μήκους.
  5. Social media, τραπεζικές συναλλαγες (e banking), παρακολούθηση καμερών ασφαλείας, μουσική, gps, υπηρεσίες υγείας (αθλητικές δραστηριότητες) κ.λ.π.

Στην προσπάθειά μας να ανταποκριθούμε στις εξελίξεις της εποχής μας, διαμορφώσαμε ένα νέο πρόγραμμα ασφάλισης για τον καθημερινό κίνδυνο της απώλειας ή της ζημιάς της τόσο πολύτιμης πλέον συσκευής.

Οι Καλύψεις είναι:

  • Κλοπή από διάρρηξη οικίας ή αυτοκινήτου ή γραφείου ή οποιουδήποτε κλειστού χώρου.
  • Τυχαία θραύση οθόνης ή κρυστάλλου πίσω πλευράς (π.χ. από πτώση).
  • Πυρκαγιά ή φωτιά από οποιαδήποτε αιτία.
  • Νερά, καλύπτεται η ασφαλιζόμενη συσκευή για ζημιά από τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο. Εξαιρούνται ζημιές από υγρασία, εφίδρωση, ιδρώτα, ατμό. Διευκρινίζεται επίσης, ότι η απώλεια του κινητού και η μη ανεύρεση του εντός θάλασσας, λίμνης, ποταμού δεν καλύπτεται.

Η  κάλυψη είναι παγκόσμια και ισχύει για 12 μήνες (ένα έτος χωρίς δυνατότητα ανανέωσης).

Η αποζημίωση θα υπολογίζεται στο 80% επί του συνολικού ύψους της ζημιάς.

Η κάλυψη μπορεί να δοθεί μόνο την ίδια ημέρα της αγοράς της συσκευής με το τιμολόγιο αγοράς της ως καινούργια.!

Η Διαδικασία ασφάλισης είναι πολύ απλή και μπορεί να γίνει άμεσα.!

Σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα με εμάς στις παρακάτω περιοχές:

Αττική: Αθήνα, Αιγάλεω.

και κάνοντας κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς:

  • Εθνική: GR2501100840000008444024486
  • Eurobank: GR5702602940000830201186773
  • Alphabank: GR5401401510151002002010696
  • Πειραιώς: GR0501720470005047092016069

Η αίτηση, το αποδεικτικό κατάθεσης και το τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς θα πρέπει να σταλoύν στο [email protected] και το συμβόλαιο θα εκδοθεί εντός 24ωρών.

  • Ως φυσική παρουσία στο κατάστημα έχοντας μαζί σας το τιμολόγιο αγοράς ή την απόδειξη αγοράς. Πληρώνετε με μετρητά, με κάρτα ή με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και παραλαμβάνετε το πιστοποιητικό ασφάλισης.

asfaleia ygeias baby happy priceΣτην περίπτωση Ζημιάς για την αποζημίωσή σας θα χρειαστεί:

  • Δίκτυο Συνεργαζόμενων Επισκευαστηρίων (συσκευών), τα οποία αναλαμβάνουν σε συνεργασία και με την εξουσιοδότηση της ΑΧΑ Ασφαλιστικής την επισκευή και την διεκπεραίωση της ζημιάς/αποζημίωσης.
  • Έγγραφη αναγγελία ζημιάς από τον ασφαλιζόμενο, συμπληρώνοντας το σχετικό Έντυπο Δήλωσης Ζημιάς, σε ένα από τα συνεργαζόμενα επισκευαστήρια.
  • Αντίγραφο του Τιμολογίου/Λιανικής Απόδειξης Αγοράς.
  • Αντίγραφο του Πιστοποιητικού Ασφάλισης.
  • Στην περίπτωση κλοπής ή φωτιάς, η κάλυψη θα δίνεται με την προσκόμιση επίσημων εγγράφων / δελτίο συμβάντων από τις κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες (π.χ., αστυνομία, πυροσβεστική υπηρεσία, κλπ).
  • Επιπλέον για την κάλυψης κλοπής θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνεται από τον ασφαλιζόμενο αίτηση φραγής στον πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
  • Για συμβάντα που θα συμβούν στο εξωτερικό απαιτείται η ίδια διαδικασία με επίσημη μετάφραση των εγγράφων στα Ελληνικά.
  • Στην περίπτωση θραύσης ή ζημιάς από νερά το συνεργαζόμενο δίκτυο επισκευαστηρίων θα αναλαμβάνει την λήψη και αποστολή φωτογραφιών από την ζημιωμένη συσκευή και την προσκόμηση του τιμολογίου επισκευής ή αντικατάστασης προς την ΑΧΑ Ασφαλιστική.

Η κάλυψη ισχύει για ένα ζημιογόνο γεγονός και ανά κινητό / tablet / laptop, οπότε και λήγει η ισχύς του συμβολαίου, ανεξαρτήτου ποσού αποζημίωσης.

Δηλώνεται και συμφωνείται ότι το καταβληθέν ασφάλιστρο για το εν λόγω προϊόν είναι το ελάχιστα καταβλητέο και μη επιστρεπτέο.

Ασφάλιση Φορητών Ηλεκτρονικών Συσκευών

Έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν Ασφάλισης Φορητών Ηλεκτρονικών Συσκευών της ασφαλιστικής Εταιρείας “ΑΧΑ Ασφαλιστική”, με έδρα στην Ελλάδα

Αρ. Αδείας: ΑΡ.Μ.Α.Ε.: 12850/5Β/86/30, Γ.Ε.Μ.Η.: 232201000. Εφαρμοστέο Δίκαιο: Ελληνικό

Η αναλυτική προσυμβατική ενημέρωση και η ενημέρωση σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις ασφάλισης του προγράμματος παρέχονται με την προσφορά, την αίτηση και το συμβόλαιο ασφάλισης.

Τι είναι αυτό το είδος ασφάλισης;

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ασφάλισης συσκευών κινητών τηλεφώνων και tablet με το οποίο καλύπτονται ζημιές που μπορεί να προκληθούν σε αυτά από συγκεκριμένους κινδύνους.

Τι ασφαλίζεται;

Συσκευές κινητών τηλεφώνων, Tablets και Laptops για ζημιές οι οποίες μπορεί να προκληθούν από τους παρακάτω κινδύνους:

  • Πυρκαγιά/Κεραυνός.
  • Κλοπή μετά από διάρρηξη.
  • Τυχαία Θραύση Οθόνης/Κρυστάλλων.
  • Τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο.

Τι δεν ασφαλίζεται;

Οι κύριες εξαιρέσεις του προγράμματος είναι οι ακόλουθες:

  1. Πυρκαγιά που προέρχεται από Σεισμό.
  2. Ηλεκτρική ή μηχανική ζημιά ή απορρύθμιση αν δεν συνυπάρχουν με εμφανή σημάδια ρηγμάτωσης ή καύσης από κεραυνό στο κτίριο μέσα στο οποίο βρίσκεται το ασφαλισμένο αντικείμενο.
  3. Κλοπή συσκευής που βρίσκεται σε ανοιχτό χώρο, στο ύπαιθρο ή σε υπόστεγα.
  4. Κλοπή από συγγενείς μέχρι και β’ βαθμού συγγένειας ή από πρόσωπα που συνοικούν μαζί σας ή που βρίσκονται στην υπηρεσία σας ή από νόμιμους αντιπροσώπους σας ή εκπροσώπους σας ή από συνέταιρους ή υπαλλήλους σας, ή από τρίτους στους οποίους έχει ανατεθεί επαγγελματικά η φύλαξη των ασφαλισμένων αντικειμένων.
  5. Κλοπή με χρήση κλεμμένου κλειδιού. Κλοπή από ληστεία (Hold up).
  6. Θραύση Οθόνης/Κρυστάλλων σε ήδη ραγισμένες επιφάνειες.
  7. Χαράγματα Οθόνης/Κρυστάλλων.
  8. Για ζημιές από εφίδρωση, ιδρώτα και ατμό.
  9. Σε περίπτωση απώλειας του ασφαλισμένου αντικειμένου και μη ανεύρευσής του εντός θάλασσας, λίμνης ή ποταμού.

Υπάρχουν περιορισμοί στην κάλυψη;

Οι κύριοι περιορισμοί του προγράμματος είναι οι εξής:

  • Η κάλυψη παρέχεται με αφαιρετέα απαλλαγή 20% επί του ποσού της καλυπτόμενης ζημιάς ή του ανώτατου ορίου κάλυψης σε περίπτωση ολικής καταστροφής.
  • Περιορισμοί μπορεί να προκύψουν αν δεν εκπληρώσετε τις συμβατικές υποχρεώσεις σας.
  • Η επισκευή της ζημιάς σε καλυπτόμενο από το ασφαλιστήριο κίνδυνο γίνεται αποκλειστικά μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργείων της ΑΧΑ. Η λίστα των εξουσιοδοτημένων συνεργείων είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας www.axa.gr.

Πού καλύπτομαι;

Παγκόσμια κάλυψη.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις μου;

  • Να καταβάλετε τα ασφάλιστρα εμπρόθεσμα.
  • Να απαντήσετε με ειλικρίνεια, μεγάλη προσοχή, σαφήνεια και πληρότητα στις ερωτήσεις της αίτησης ασφάλισης.
  • Να παίρνετε όλα τα εύλογα μέτρα προφύλαξης και προστασίας για την αποφυγή ζημιάς ή ατυχήματος, ενεργώντας σαν να ήσασταν ανασφάλιστος.
  • Να μας δηλώνετε κάθε στοιχείο ή περιστατικό που μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο ασφάλισης κατά τη διάρκεια ισχύος του ασφαλιστηρίου.
  • Σε περίπτωση ζημιάς θα πρέπει:
    • Να μας δηλώσετε αμέσως κάθε υλική ζημιά ή ατύχημα.
    • Να παίρνετε όλα τα κατάλληλα μέτρα για τη μείωση των συνεπειών του συμβάντος της ζημιάς.
    • Να μας χορηγήσετε κάθε στοιχείο ή έγγραφο και κάθε αναγκαία πληροφορία που σχετίζονται με τις περιστάσεις της επέλευσης της ασφαλιστικής περίπτωσης.
    • Να διαφυλάξετε τα δικαιώματά σας κατά τυχόν τρίτου που ευθύνεται για τη ζημιά.

Πότε και πώς πληρώνω;

Η εξόφληση του ασφαλίστρου γίνεται εφάπαξ με μετρητά ή μέσω κάρτας, είτε ηλεκτρονικά, ή απευθείας στην Ασφαλιστική Εταιρεία ή στους νόμιμους αντιπροσώπους/συνεργάτες της.

Πότε ξεκινά και τελειώνει η ασφαλιστική κάλυψή μου;

Για να τεθεί σε ισχύ η ασφάλισή σας θα πρέπει να καταβάλετε το συνολικό ασφάλιστρο. Η διάρκεια της ασφάλισης είναι ετήσια, αναγράφεται στο ασφαλιστήριο και δεν ανανεώνεται. Επιπλέον, η ασφαλιστική κάλυψη λήγει σε περίπτωση καταβολής αποζημίωσης από καλυπτόμενο κίνδυνο.

Σε περίπτωση ηλεκτρονικής αγοράς, η έναρξη της ασφάλισης ισχύει από την ημερομηνία παραλαβής της ασφαλισμένης συσκευής με μέγιστο χρονικό διάστημα δεκαπέντε ημερολογιακών ημερών από την αγορά της.

Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο ασφάλισής μου;

Δικαίωμα εναντίωσης: Έχετε το δικαίωμα εναντίωσης αποστέλλοντας συστημένη επιστολή στην ΑΧΑ Ασφα- λιστική εντός ενός μήνα από την παραλαβή του ασφα- λιστηρίου σας, σε περίπτωση που το περιεχόμενό του παρεκκλίνει από την αίτηση για ασφάλιση και εντός δεκατεσσάρων ημερών σε περίπτωση μη παραλαβής των πληροφοριακών στοιχείων ή των όρων όλων των καλύψεων.

Στις παραπάνω περιπτώσεις επιστρέφονται τα κατα- βληθέντα ασφάλιστρα, εντός τριάντα ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της κοινοποίησης της υπα- ναχώρησης ή της εναντίωσης από την Εταιρεία και δεν υπάρχει καμία ποινή για τον συμβαλλόμενο.

Δικαίωμα ακύρωσης/καταγγελίας της ασφαλιστικής σύμβασης: Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε/καταγ- γείλετε το συμβόλαιό σας, με επιστολή που θα στείλετε στη διεύθυνση της Εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση ακύρωσης, δεν θα σας επιστραφούν τα καταβληθέντα ασφάλιστρα που αναλογούν στον υπόλοιπο χρόνο της ασφάλισης.

Σε περίπτωση που είστε επαγγελματίας – έμπορος, με φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα και επιθυμείτε την προώθηση της υπηρεσίας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις λεπτομέριες και την διαδικασία.

{slider title=”Γενικοί όροι ασφαλιστηρίου” open=”false”}

  1. Αντικείμενο ασφάλισης Το παρόν ασφαλιστήριο είναι η συμφωνία μεταξύ μας και περιέχει τους όρους με τους οποίους συμφωνούμε να σας παρέχουμε ασφαλιστική κάλυψη, εφόσον πραγματοποιηθεί ασφαλιστική περίπτωση που καλύπτεται σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου, με την προϋπόθεση ότι θα μας έχετε καταβάλει τα ασφάλιστρα με τον τρόπο που ορίζεται σε αυτό.

Η πιο πάνω συμφωνία μας αποτελείται από:

  1. Την πρόταση ασφάλισης που μας υποβάλατε και που περιλαμβάνει τις δηλώσεις σας με βάση τις οποίες καταρτίστηκε η συμφωνία μας.
  2. Το ασφαλιστήριο που περιλαμβάνει:
    • Τα στοιχεία σας, τη διάρκεια ασφάλισης και την ανάλυση ασφαλίστρων.
    • Την περιγραφή         των         ασφαλισμένων περιουσιακών στοιχείων.
    • Τον πίνακα     καλύψεων     –     ασφαλισμένων αντικειμένων – απαλλαγών.
    • Τις τυχόν ειδικές πρόσθετες συμφωνίες – παρεκκλίσεις.
    • Τους όρους      του       ασφαλιστηρίου      που αποτελούνται από τους:
      • Γενικούς όρους ασφάλισης που περιλαμβάνουν γενικές εξαιρέσεις (δηλαδή τις εξαιρέσεις που ισχύουν για όλες τις καλύψεις) και γενικές συμφωνίες (δηλαδή τις υποχρεώσεις σας και τα δικαιώματά σας και τις υποχρεώσεις μας και τα δικαιώματά μας).
      • Ειδικούς όρους των καλύψεων που περιλαμβάνουν την περιγραφή των κινδύνων που καλύπτονται (δηλαδή των περιπτώσεων στις οποίες θα σας αποζημιώσουμε) και των εξαιρέσεών τους (δηλαδή των περιπτώσεων στις οποίες δεν θα σας αποζημιώσουμε).
    • Τους ορισμούς συγκεκριμένων λέξεων και φράσεων του ασφαλιστηρίου
    • Τις τυχόν πρόσθετες πράξεις που έχουμε εκδώσει (δηλαδή τα έγγραφα που περιλαμβάνουν τυχόν μεταβολές που συμφωνήθηκαν μετά την αρχική συμφωνία).
    • Τα υποδείγματα δηλώσεων εναντίωσης.
  1. Διάρκεια ασφάλισης Η ασφάλιση ισχύει για το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο σας και εφόσον έχει καταβληθεί εμπρόθεσμα το συνολικό ασφάλιστρο που ορίζεται σε αυτό.
  1. Τα δικαιώματά σας Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την ακύρωση του ασφαλιστηρίου οποτεδήποτε πριν τη συμφωνημένη λήξη του με γραπτή δήλωσή σας που δίδεται με απόδειξη σε εμάς ή σε εξουσιοδοτημένο από εμάς διαμεσολαβητή. Η ακύρωση θα ισχύει από την ημερομηνία επίδοσης του αιτήματος σας σε εμάς.

Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας επιστρέψουμε το σύνολο των ασφαλίστρων που αναλογούν στο διάστημα από την ακύρωση μέχρι τη συμφωνημένη λήξη της ασφάλισης.

  1. Οι υποχρεώσεις σας Έχετε την υποχρέωση να μας καταβάλετε τα ασφάλιστρα εμπρόθεσμα και όπως ορίζεται στο παρόν ασφαλιστήριο.

Κατά τη σύναψη της ασφάλισης, έχετε την υποχρέωση να απαντήσετε με ειλικρίνεια, μεγάλη προσοχή, σαφήνεια και πληρότητα στις ερωτήσεις της αίτησης ασφάλισης και να μας δηλώσετε κάθε στοιχείο ή περιστατικό που γνωρίζετε και αντικειμενικά είναι σημαντικό για την εκτίμηση του κινδύνου.

Αν χωρίς υπαιτιότητα, δική μας ή δική σας, δεν μας γνωστοποιήθηκαν τα στοιχεία ή τα περιστατικά που αντικειμενικά έχουν σημασία στο να εκτιμήσουμε τον κίνδυνο, δικαιούμαστε να ακυρώσουμε το ασφαλιστήριο ή να ζητήσουμε την τροποποίηση του μέσα σε προθεσμία ενός (1) μήνα από τότε που θα μας γίνουν γνωστά αυτά τα στοιχεία ή τα περιστατικά. Εάν ζητήσουμε την ακύρωση του ασφαλιστηρίου τότε αυτή επιφέρει αποτελέσματα δεκαπέντε (15) ημέρες μετά την ημερομηνία που θα περιέλθει σε εσάς, ενώ αν ζητήσουμε την τροποποίηση του ασφαλιστηρίου αυτή επιφέρει αποτελέσματα καταγγελίας εάν δεν την αποδεχτείτε εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία που θα περιέλθει σε εσάς.

Σε περίπτωση που παραβήκατε από αμέλεια την υποχρέωση σας να δηλώσετε τα στοιχεία και τα περιστατικά που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο, εμείς έχουμε τα ίδια προαναφερθέντα δικαιώματα. Επιπλέον, σε περίπτωση που η ασφαλιστική περίπτωση συμβεί πριν την τροποποίηση ή την ακύρωση του ασφαλιστηρίου, η αποζημίωση θα μειωθεί κατά το λόγο του ασφαλίστρου που έχει καθοριστεί προς το ασφάλιστρο που θα είχε καθοριστεί, αν μας ήταν γνωστά τα στοιχεία ή τα περιστατικά αυτά.

Σε περίπτωση που παραβήκατε από δόλο την υποχρέωση σας να δηλώσετε αυτά τα στοιχεία και περιστατικά, εμείς έχουμε το δικαίωμα μέσα σε ένα (1) μήνα από τότε που λάβαμε γνώση αυτής της παράβασης να ακυρώσουμε το ασφαλιστήριο με άμεσα αποτελέσματα. Σε περίπτωση που συμβεί η ασφαλιστική περίπτωση μέσα στην προθεσμία αυτή, εμείς απαλλασσόμαστε από την υποχρέωση για καταβολή αποζημίωσης και εσείς έχετε την υποχρέωση να αποκαταστήσετε κάθε ζημιά μας.

Κατά τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου, έχετε την υποχρέωση να μας δηλώσετε, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από τότε που σας έγινε γνωστό, κάθε στοιχείο ή περιστατικό που μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο σε βαθμό που, αν το γνωρίζαμε, δεν θα είχαμε δεχτεί την ασφάλιση ή δεν θα την είχαμε δεχτεί με τους ίδιους όρους.

Μόλις μας γνωστοποιηθεί η αύξηση του κινδύνου, δικαιούμαστε να ακυρώσουμε το ασφαλιστήριο ή να ζητήσουμε την τροποποίηση του. Όσα προβλέπονται πιο πάνω εφαρμόζονται και στην αύξηση του κινδύνου κατά τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου.

Έχετε την υποχρέωση να παίρνετε σε όλη τη διάρκεια της ασφάλισης όλα τα εύλογα μέτρα προφύλαξης και προστασίας για την αποφυγή ζημιάς ή ατυχήματος, ενεργώντας σαν να ήσασταν ανασφάλιστος και γενικά να συμμορφώνεστε με τους κανόνες που αφορούν στην ασφαλή χρήση των περιουσιακών στοιχείων σας.

Για οποιαδήποτε μεταβολή που επέρχεται στην κυριότητα ή στην κατοχή των ασφαλισμένων αντικειμένων, έχετε την υποχρέωση να μας ενημερώνετε αμέσως γραπτά καθ’ όλη τη διάρκεια της ασφάλισης.

Έχετε την υποχρέωση να μας ενημερώνετε άμεσα για οποιαδήποτε μεταβολή επέρχεται στα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δηλώσει (ηλεκτρονική διεύθυνση, κινητό τηλέφωνο, ταχυδρομική διεύθυνση), ώστε να υπάρχει διαρκής επικοινωνία μαζί σας. Οι ανακοινώσεις και οι δηλώσεις σας θα πρέπει να είναι γραπτές και να αποστέλλονται στα κεντρικά γραφεία μας.

5.    Οι υποχρεώσεις σας σε περίπτωση ζημιάς

Έχετε τις πιο κάτω υποχρεώσεις:

  1. Να μας δηλώσετε αμέσως γραπτά κάθε υλική ζημιά ή ατύχημα και πάντως μέσα σε οκτώ (8) ημέρες από τότε που το μάθατε. Επιπλέον, σε περίπτωση κλοπής, έχετε υποχρέωση να καταγγείλετε το γεγονός στις αστυνομικές αρχές αμέσως μόλις περιέλθει σε γνώση σας.
  2. Να παίρνετε όλα τα κατάλληλα μέτρα για τη μείωση των συνεπειών της ζημιάς, ακολουθώντας τις οδηγίες μας.
  3. Να μας χορηγήσετε κάθε στοιχείο ή έγγραφο και κάθε αναγκαία πληροφορία που σχετίζονται με τις περιστάσεις επέλευσης της ασφαλιστικής περίπτωσης και δεν μπορείτε να επικαλεσθείτε ότι δεν γνωρίζατε ότι συνέβη η ασφαλιστική περίπτωση αν τούτο οφείλεται σε βαριά αμέλειά σας.
  4. Εφόσον ασφαλισμένο περιουσιακό στοιχείο έχει πάθει υλική ζημιά, να το διατηρήσετε στην κατάσταση που βρέθηκε μετά τη ζημιά και να το θέσετε αμέσως στη διάθεσή μας για πραγματογνωμοσύνη. Πριν την διενέργεια αυτής δεν έχετε δικαίωμα να αρχίσετε την επισκευή των ζημιών.
  5. Να διαφυλάξετε τα δικαιώματά σας κατά τυχόν τρίτου που ευθύνεται για τη ζημιά και να μην αποδεχθείτε ούτε να απορρίψετε ευθύνη σας χωρίς προηγούμενη δική μας γραπτή έγκριση. Επίσης, να μας χορηγήσετε οποιαδήποτε γενικά ή δικαστικά πληρεξούσια σας ζητηθούν για την αντιμετώπιση αξιώσεων τρίτων και να μας εκχωρήσετε τα δικαιώματά σας ουσιαστικά και δικονομικά, αγωγές και ενστάσεις σας εναντίον οποιουδήποτε υπαιτίου τρίτου, εφόσον σας έχουμε καταβάλει την αιτούμενη αποζημίωση, σύμφωνα με τους όρους του παρόντος ασφαλιστηρίου. Σε περίπτωση ασφάλισης για λογαριασμό τρίτου και ο τυχόν τρίτος δικαιούχος της αποζημίωσης έχει την υποχρέωση να διαφυλάξει τα δικαιώματά του κατά του υπαιτίου της ζημιάς.
  1. Να μας έχετε καταβάλει το σύνολο των ασφαλίστρων της περιόδου, εντός της οποίας πραγματοποιήθηκε η ζημιά, διαφορετικά δεν θα προβούμε σε μερικό ή ολικό διακανονισμό της ζημιάς.
  2. Αν παραβείτε με υπαιτιότητά σας τις πιο πάνω υποχρεώσεις, έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε να αποκαταστήσετε τη ζημιά που θα υποστούμε εξαιτίας αυτής της παράβασης.
  1. Οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματά μας Έχουμε την υποχρέωση να σας καταβάλουμε την αποζημίωση που δικαιούστε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Εκτός από τα δικαιώματα που μπορεί να μας δώσει η μη τήρηση από εσάς των υποχρεώσεών σας, έχουμε και τα εξής:

  1. Να μην αποδεχτούμε να εγκαταλείψετε τα ασφαλισμένα περιουσιακά στοιχεία σε εμάς ζητώντας να σας πληρώσουμε ολόκληρη την ασφαλισμένη αξία.
  2. Να μη σας αποζημιώσουμε αν γνωρίζατε, όταν συνάπτατε αυτήν την ασφάλιση, ότι είχε ήδη συμβεί ασφαλιστική περίπτωση. Στην περίπτωση αυτή δικαιούμαστε και τα ασφάλιστρα μέχρι τη λήξη της ασφάλισης.

Ειδικότερα σε περίπτωση ζημιάς έχουμε τα πιο κάτω δικαιώματα:

  1. Να κάνουμε οποιαδήποτε έρευνα για τα αίτια, την έκταση και τις συνθήκες της ζημιάς ζητώντας από εσάς να μας δώσετε κάθε έγγραφο και αποδεικτικό μέσο από τα οποία προκύπτουν αυτά. Μέχρι να μας τα δώσετε, δεν έχουμε υποχρέωση να σας καταβάλουμε αποζημίωση.
  2. Να αναλάβουμε τη φύλαξη των περιουσιακών στοιχείων που διασώθηκαν μέχρι να εκκαθαριστεί η ζημιά.
  3. Να επισκευάσουμε ή να αποκαταστήσουμε τη ζημιά αντί να σας αποζημιώσουμε σε χρήμα.
  4. Να μη σας αποζημιώσουμε αν με υπαιτιότητά σας παρουσιάζετε τη ζημιά μεγαλύτερη από την πραγματική ή χρησιμοποιείτε ψεύτικα αποδεικτικά μέσα ή από δόλο ή βαριά αμέλεια – δική σας ή των προσώπων που συνοικούν μαζί σας – γίνατε αίτιος της ζημιάς. Σε τέτοια περίπτωση δικαιούμαστε επίσης να ακυρώσουμε αυτήν την ασφάλιση.
  5. Να εισπράξουμε από οποιονδήποτε τρίτο τυχόν υπαίτιο το ποσό της αποζημίωσης που σας καταβάλαμε, συμπεριλαμβανομένων τυχόν τόκων και εξόδων.
  1. Καθορισμός της αποζημίωσης Ο υπολογισμός της αποζημίωσης για ζημιά στα ασφαλισμένα αντικείμενα από καλυπτόμενο κίνδυνο θα γίνεταιως εξής:
  2. Σε περίπτωση ολικής καταστροφής του ασφαλιζομένου αντικειμένου,, ως αξία αποκατάστασης για τον υπολογισμό της αποζημίωσης λαμβάνεται η αξία αγοράς της συσκευής.
  3. Αν το αντικείμενο που ζημιώθηκε επιδέχεται επισκευή, η ζημιά θα υπολογιστεί στη βάση της επισκευής με καινούργια υλικά.
  4. Ανώτατα όρια ευθύνης της εταιρείας μας Το ανώτατο όριο ευθύνης μας για κάθε ξεχωριστό γεγονός (ζημιά) ή ενιαία σειρά γεγονότων που προέρχονται από την ίδια αρχική αιτία (την ίδια ζημιά) δεν είναι δυνατόν να υπερβεί το ποσό που αναγράφεται στον πίνακα καλύψεων του ασφαλιστηρίου για κάθε είδος κινδύνου που καλύπτεται με αυτό.

9.    Ασφάλιση με περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες

Αν τα ασφαλισμένα αντικείμενα έχουν ασφαλιστεί ή πρόκειται να ασφαλιστούν για τους ίδιους κινδύνους και σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, έχετε την υποχρέωση να μας γνωστοποιήσετε γραπτά χωρίς καθυστέρηση τις ασφαλίσεις αυτές, καθώς και τα ασφαλισμένα ποσά. Σε αυτή την περίπτωση το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν μπορεί να υπερβαίνει την έκταση της ασφαλιστικής ζημιάς.

Αν τα περισσότερα ασφαλιστήρια έχουν συναφθεί με κοινή συμφωνία για κάθε ζημιά που τυχόν θα συμβεί στη διάρκεια ισχύος του ασφαλιστηρίου, εμείς θα ευθυνόμαστε κατ’ αναλογία του ασφαλισμένου σε εμάς ποσοστού.

Σε περίπτωση που δεν μας γίνει γνωστή η ύπαρξη άλλων ασφαλίσεων κατά το χρόνο σύναψης του ασφαλιστηρίου, η αποζημίωση θα περιορίζεται στο μέτρο που δεν καλύπτεται από προηγούμενη ασφάλιση. Σε περίπτωση που παραλείψετε να μας ενημερώσετε από δόλο, απαλλασσόμαστε από την υποχρέωσή μας για κάθε ευθύνη σύμφωνα με τη νομοθεσία.

  1. Παραγραφή Κάθε αξίωση ή απαίτηση που πηγάζει από το ασφαλιστήριο αυτό για υλικές ζημιές, παραγράφεται μετά από τέσσερα (4) έτη από το τέλος του έτους μέσα στο οποίο πραγματοποιήθηκε η ζημιά, εκτός εάν έχει μεσολαβήσει αναστολή ή διακοπή της παραγραφής σύμφωνα με το νόμο.

11.  Αρμοδιότητα δικαστηρίων – Εφαρμοστέο δίκαιο

Για την επίλυση κάθε διαφοράς που ενδεχομένως θα προκύψει μεταξύ μας από το ασφαλιστήριο, αρμόδια θα είναι τα δικαστήρια της Αθήνας και εφαρμοστέο δίκαιο το Ελληνικό.

  1. Γενικές εξαιρέσεις Δεν θα σας αποζημιώσουμε με το παρόν ασφαλιστήριο για ζημιά ή ευθύνη που προξενήθηκε άμεσα ή έμμεσα από κάποιο ή ως συνέπεια κάποιου από τα ακόλουθα:
  1. Πόλεμο, εισβολή, πράξη αλλοδαπού εχθρού, εχθροπραξίες ή επιχειρήσεις που μοιάζουν με πολεμικές ή εμφύλιο πόλεμο (είτε έχει κηρυχθεί πόλεμος είτε όχι), καθώς και ζημία οποιουδήποτε ασφαλισμένου αντικειμένου ως συνέπεια διαταγής της δημόσιας αρχής.
  2. Στάση, απεργία, οχλαγωγία, πολιτικές ταραχές, τρομοκρατία ή τρομοκρατικές ενέργειες, ανταρσία, στρατιωτική ή λαϊκή εξέγερση, κίνημα, αντίσταση εναντίον αρχής, επανάσταση, στρατιωτική εξουσία ή εξουσία που τη σφετερίστηκαν, στρατιωτικό νόμο ή κατάσταση πολιορκίας ή οποιοδήποτε από τα γεγονότα και τα αίτια εκείνα που έχουν σαν συνέπεια την κήρυξη είτε του στρατιωτικού νόμου είτε της κατάστασης πολιορκίας.

Οποιαδήποτε ενέργεια αποσκοπεί στην πρόληψη, περιστολή ή καταστολή γεγονότων ή καταστάσεων της αμέσως προηγούμενης παραγράφου.

Σε οποιαδήποτε απαίτηση, αγωγή, δίκη ή άλλη διαδικασία όπου εμείς ισχυριζόμαστε ότι εξαιτίας της παρούσας εξαίρεσης κάποια ζημιά δεν καλύπτεται από το παρόν ασφαλιστήριο, το βάρος της απόδειξης ότι η εν λόγω ζημία καλύπτεται, θα φέρετε εσείς.

  1. Πυραύλους ή βλήματα.
  2. Μόλυνση ή ρύπανση:
    • Εδάφους, υπεδάφους, υδάτων, ατμόσφαιρας και γενικότερα του περιβάλλοντος κατόπιν πυρκαγιάς ή/και άλλης αιτίας.
    • Από βιολογικές ή χημικές ουσίες.
    • Των ασφαλισμένων αντικειμένων. Δεν εξαιρείται ζημιά στα ασφαλισμένα αντικείμενα από μόλυνση ή ρύπανση που εκδηλώνεται ως αποτέλεσμα καλυπτόμενου κινδύνου ή ζημιά στα ασφαλισμένα αντικείμενα από καλυπτόμενο κίνδυνο που εκδηλώνεται ως αποτέλεσμα μόλυνσης ή ρύπανσης.
  3. Υλικά πυρηνικών όπλων, ιονίζουσες ακτινοβολίες, μόλυνση από ραδιενέργεια ή από οποιοδήποτε πυρηνικό καύσιμο ή κατάλοιπο καύσης πυρηνικού καυσίμου. Σε ό,τι αφορά σε αυτή την εξαίρεση και μόνο, καύση θεωρείται και κάθε αυτοδύναμη εξέλιξη/διεργασία (process) πυρηνικής σχάσης ή απλής σύντηξης.

Δεν θα σας αποζημιώσουμε σε περίπτωση που η παροχή κάλυψης ή πληρωμή αποζημίωσης θα εκθέσει την Εταιρεία σε κύρωση, απαγόρευση ή περιορισμό που επιβάλλεται από αποφάσεις του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών ή από εμπορικές κυρώσεις, νόμους ή κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του Ηνωμένου Βασιλείου ή των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.

Εκτός αν ρητά έχει συμφωνηθεί διαφορετικά στο παρόν ασφαλιστήριο ή με πρόσθετη πράξη, δεν ευθυνόμαστε για τις μη υλικές ζημιές, έστω και αν αποτελούν άμεση συνέπεια υλικών ζημιών των ασφαλισμένων αντικειμένων. Στην έννοια των μη υλικών ζημιών συμπεριλαμβάνονται τουλάχιστον ζημιές από την αδυναμία μίσθωσης, άλλης διάθεσης, καθώς και από τη στέρηση γενικά της χρήσης των πραγμάτων που επηρεάστηκαν από καλυπτόμενο κίνδυνο για τις ζημιές από την αδυναμία εκμετάλλευσής τους, από άμεση ή έμμεση βλάβη, στέρηση προσόδων, κέρδους και γενικά για οποιαδήποτε άλλη μη υλική ζημιά.

Ειδικοί όροι ασφαλιστηρίου

  1. Πυρκαγιά/ Κεραυνός Θα σας αποζημιώσουμε για ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενα που προκαλούνται από πυρκαγιά.

Διευκρινίζεται ότι περιλαμβάνονται και ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενα από:

  1. Τις αναγκαίες ενέργειες πυρόσβεσης πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε μέσα στον ασφαλισμένο χώρο και/ή σε γειτονικό χώρο.
  2. Καπνό που προέρχεται από καλυπτόμενη πυρκαγιά ανεξάρτητα αν η πυρκαγιά ξεκίνησε μέσα στο χώρο όπου βρίσκονται τα ασφαλισμένα αντικείμενα ή ακόμη αν έκαψε τα ασφαλισμένα αντικείμενα.
  3. Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε δασώδεις ή θαμνώδεις εκτάσεις, λιβάδια, βοσκότοπους, συστάδες δέντρων ή θάμνων και/ή που σχετίζεται με εκχέρσωση εδάφους.

Δεν θα σας αποζημιώσουμε για ζημιές από πυρκαγιά που προέρχεται από:

  1. Σεισμό.
  2. Ηφαιστειακή έκρηξη.
  1. Κλοπή μετά από διάρρηξη Θα σας αποζημιώσουμε για ζημιές που θα προκληθούν στα ασφαλισμένα αντικείμενα από κλοπή ή απόπειρα κλοπής με βίαιη είσοδο ή έξοδο από κλειστό χώρο, με διάρρηξη ή αναρρίχηση.

Δεν θα σας αποζημιώσουμε για κλοπή:

  1. Αντικειμένων που βρίσκονται σε ανοιχτό χώρο, στο ύπαιθρο ή σε υπόστεγα.
  2. Από συγγενείς σας μέχρι και β’ βαθμού συγγένειας ή από πρόσωπα που συνοικούν μαζί σας ή που βρίσκονται στην υπηρεσία σας ή από νόμιμους αντιπροσώπους σας ή εκπροσώπους σας ή από συνεταίρους σας ή από υπαλλήλους σας ή από τρίτους στους οποίους έχει ανατεθεί επαγγελματικά η φύλαξη των ασφαλισμένων αντικειμένων.
  3. Με χρήση κλεμμένου κλειδιού.
  4. Από ληστεία (Hold up)

3.    Τυχαία θραύση Οθόνης/Κρυστάλλων της ασφαλισμένης συσκευής

Θα σας αποζημιώσουμε για ζημιές από τυχαία θραύση της οθόνης ή/και κρυστάλλου του ασφαλισμένου αντικειμένου με ανώτατο όριο αποζημίωσης το ποσό που ορίζεται στον πίνακα καλύψεων του ασφαλιστηρίου.

Δεν θα σας αποζημιώσουμε όμως για χαράγματα.

4.    Νερά, καλύπτεται η ασφαλισμένη συσκευή για ζημιά από τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο

Θα σας αποζημιώσουμε για ζημιές που θα προκληθούν στα ασφαλισμένα αντικείμενα από τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο.

Δεν θα σας αποζημιώσουμε:

  • Για ζημιές από εφίδρωση, ιδρώτα και ατμό.
  • Σε περίπτωση απώλειας του ασφαλισμένου αντικειμένου και μη ανεύρεσης του εντός θάλασσας, λίμνης ή ποταμού.

Ορισμοί 

Οι παρακάτω λέξεις και φράσεις, οπουδήποτε υπάρχουν στο παρόν ασφαλιστήριο, έχουν την έννοια που περιγράφεται στους ορισμούς αυτούς.

Απαλλαγή: Το μέρος της ζημιάς για το οποίο δεν θα σας καταβάλλουμε αποζημίωση αλλά θα επιβαρυνθείτε εσείς. Σε περίπτωση που το ποσό της ζημιάς υπερβαίνει το ποσό της απαλλαγής, θα σας καταβάλλουμε τη διαφορά τους.

Αποζημίωση: Είναι η υποχρέωσή μας που προκύπτει σε περίπτωση ζημιάς, η οποία καλύπτεται από το παρόν ασφαλιστήριο σύμφωνα με τους όρους αυτού και συνίσταται είτε σε χρήμα είτε σε αποκατάσταση της ζημιάς.

Ασφαλισμένα αντικείμενα: Τα αντικείμενα / συσκευές που περιγράφονται στο ασφαλιστήριο, τα οποία σας ανήκουν ή για τα οποία έχετε ασφαλιστικό συμφέρον.

Ασφαλισμένο ποσό (κεφάλαιο) – Ανώτατο όριο ευθύνης: Το χρηματικό ποσό μέχρι το οποίο φτάνει η υποχρέωσή μας για αποζημίωση συνολικά ή για κάθε αντικείμενο ή για κάθε ασφαλιστική περίπτωση και αναγράφεται κατά κάλυψη στον πίνακα καλύψεων του ασφαλιστηρίου ή/και στους όρους του ασφαλιστηρίου.

Ασφαλισμένος: Ο κύριος ή κάτοχος των ασφαλισμένων αντικειμένων (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) υπέρ του οποίου παρέχεται η ασφαλιστική κάλυψη, σύμφωνα με το παρόν ασφαλιστήριο.

Ο ασφαλισμένος έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με τον συμβαλλόμενο εφόσον έχει λάβει γνώση του ασφαλιστηρίου και έχει τη δυνατότητα να τις εκπληρώσει.

Ασφαλιστική περίπτωση: Κάθε χωριστό γεγονός (ή ενιαία σειρά γεγονότων που προέρχονται από την ίδια αρχική αιτία) που σας δίνει δικαίωμα για αποζημίωση με βάση το παρόν ασφαλιστήριο.

Ασφαλιστικό συμφέρον: Η οικονομική σχέση που σας συνδέει με το ασφαλισμένο αντικείμενο και η οποία προσδιορίζει την έκταση της αποζημίωσης που μπορεί να δικαιούστε να εισπράξετε, εσείς ως ασφαλισμένος ή ο δικαιούχος του ασφαλίσματος, αν υπάρχει.

Ασφάλιστρο: Το χρηματικό ποσό που καταβάλλετε για την παροχή της ασφαλιστικής κάλυψης όπως αυτή ορίζεται στο παρόν ασφαλιστήριο.

Γεγονός – συμβάν: Ένα γεγονός ή συμβάν περιλαμβάνει όλες τις ασφαλισμένες ζημιές, οι οποίες προέρχονται άμεσα από το ίδιο αίτιο και οι οποίες συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της ίδιας χρονικής περιόδου και στην ίδια γεωγραφική περιοχή. Το εν λόγω αίτιο είναι ο κίνδυνος που άμεσα προκαλεί τις ζημιές ή όπου υφίστανται περισσότερα αίτια τα οποία έχουν προκαλέσει τις ζημιές, και τα οποία αποτελούν μια αδιάσπαστη σειρά γεγονότων (που το ένα προκαλεί το επόμενο), είναι το αρχικό αίτιο που ενεργοποίησε την αδιάσπαστη σειρά γεγονότων.

Δικαιούχος: Το πρόσωπο στο οποίο έχουμε την υποχρέωση να καταβάλουμε το σύνολο ή μέρος της αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιάς, όπως ορίζεται από το νόμο ή/και από το ασφαλιστήριο.

Έκρηξη: Η αιφνίδια έκλυση ενέργειας που συμβαίνει κατά την βίαιη (απότομη) εκτόνωση αερίων ή ατμών. Έκρηξη σε δοχεία πίεσης συμβαίνει όταν διαρραγεί το τοίχωμά τους και δημιουργηθεί απότομη εξίσωση των διαφορετικών πιέσεων εντός και εκτός αυτών.

Εμείς/εμάς/μας: Η Ασφαλιστική Εταιρεία ΑΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε. Η χρήση ρήματος στο πρώτο πρόσωπο υπονοεί πάντοτε ότι έχει προηγηθεί η λέξη

«εμείς», έστω και αν αυτή δεν είναι γραμμένη.

Εσείς/εσάς/σας: Ο Συμβαλλόμενος ή/και ο Ασφαλισμένος. Η χρήση ρήματος στο δεύτερο πρόσωπο υπονοεί πάντοτε ότι έχει προηγηθεί η λέξη

«εσείς», έστω και αν αυτή δεν είναι γραμμένη. Εταιρεία: Η AΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε.

Ζημιά: Η απρόβλεπτη και ξαφνική υλική περιουσιακή ζημιά που οφείλεται σε τυχαίο, βίαιο και ανεξάρτητο από τη θέλησή σας γεγονός. Ο όρος Ζημιά συμπεριλαμβάνει οποιαδήποτε βλάβη, καταστροφή ή απώλεια που έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της πραγματικής αξίας των ασφαλισμένων αντικειμένων.

Θύελλα: Σφοδρός άνεμος τουλάχιστον 8 μποφόρ σύμφωνα με βεβαίωση της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας.

Κακόβουλες Ενέργειες: Οι ηθελημένες πράξεις οποιουδήποτε προσώπου, που διαπράττονται είτε κατά τη διάρκεια στάσεων, απεργιών, ανταπεργιών, διαδηλώσεων, οχλαγωγιών, πολιτικών ταραχών, διατάραξης της Δημόσιας Τάξης εν γένει, είτε μεμονωμένα με σκοπό το βανδαλισμό ή τη δολιοφθορά, χωρίς όμως να περιλαμβάνουν οποιαδήποτε πράξη τρομοκρατίας.

Κεραυνός: Η ακαριαία και ισχυρή ηλεκτρική εκκένωση ανάμεσα σε σύννεφο και έδαφος.

Κλοπή: Η αφαίρεση των ασφαλισμένων αντικειμένων, χωρίς τη συγκατάθεση του ασφαλισμένου.

Ληστεία: Η αφαίρεση των ασφαλισμένων αντικειμένων με χρήση βίας ή απειλή χρήσης βίας σε πρόσωπο που εκείνη τη στιγμή έχει νόμιμα τον έλεγχό τους.

Μόλυνση ή ρύπανση: H βλαπτική επίδραση ουσιών όπως, ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά, βακτηριδίων, μυκήτων, ιών ή άλλων επικίνδυνων βιολογικών ουσιών στην ανθρώπινη υγεία και γενική φυσική κατάσταση, καθώς και στην υπόσταση, την εμφάνιση, τη χρηστικότητα και την αξία των ασφαλισμένων περιουσιακών στοιχείων.

Πλημμύρα: Ο κατακλυσμός ή η κάλυψη της επιφάνειας του δαπέδου του χώρου όπου βρίσκονται τα ασφαλισμένα αντικείμενα από την οποιαδήποτε εισροή ή συσσώρευση υδάτων, προερχόμενων από χώρους εκτός των ασφαλισμένων κτιρίων ή των κτιρίων που περιέχουν τα ασφαλισμένα αντικείμενα.

Πυρκαγιά: Κάθε συμβάν στο οποίο συνυπάρχουν τα πιο κάτω:

  • ανάφλεξη, δηλαδή καύση που να συνοδεύεται από φλόγα ή λαμπύρισμα (ανάλογα με τη φύση του αντικειμένου).
  • αντικείμενο που πήρε φωτιά, ενώ δεν έπρεπε να πάρει στις συγκεκριμένες συνθήκες («εχθρική» και όχι

«φιλική» φωτιά).

  • έλλειψη πρόθεσης εκ μέρους σας.

Στάση, απεργία, οχλαγωγία, πολιτική ταραχή: Οι πράξεις οποιουδήποτε προσώπου έχει λάβει μέρος μαζί με άλλους σε διατάραξη της δημόσιας τάξης, οι πράξεις της νόμιμης ή de facto Αρχής προς καταστολή ή πρόληψη της διατάραξης ή της μείωσης των συνεπειών της, οι ηθελημένες πράξεις απεργού προς υποστήριξη απεργίας, οι ηθελημένες πράξεις εργαζομένου σε επιχείρηση ανταπεργήσαντος εργοδότη για αντίσταση εναντίον του, όχι όμως οποιαδήποτε τρομοκρατική ενέργεια.

Συμβαλλόμενος (λήπτης της ασφάλισης): Το πρόσωπο που υποβάλλει την αίτηση για ασφάλιση και συνάπτει το ασφαλιστήριο με εμάς. Ο συμβαλλόμενος θεωρείται και ασφαλισμένος, εάν δεν ορίζεται διαφορετικά στο ασφαλιστήριο. Κατά την διάρκεια της ασφάλισης, όλα τα δικαιώματα αλλά και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από το ασφαλιστήριο αναφέρονται στον συμβαλλόμενο, εκτός από εκείνα που από την φύση τους πρέπει να εκπληρωθούν από τον ασφαλισμένο.

Τρίτος: Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εκτός από εσάς, τον δικαιούχο του ασφαλίσματος, τους μέχρι και Β’ βαθμού συγγενείς σας, τα πρόσωπα που συνοικούν μαζί σας ή που βρίσκονται στην υπηρεσία σας, τους νόμιμους αντιπροσώπους σας ή εκπροσώπους σας ή συνεταίρους σας ή εκείνους στους οποίους έχει ανατεθεί επαγγελματικά η φύλαξη των ασφαλισμένων αντικειμένων.

Τρομοκρατία ή Τρομοκρατικές Ενέργειες: Οι ενέργειες μεμονωμένων ή οργανωμένων σε ομάδα ατόμων με ή χωρίς χρήση (ή απειλή χρήσης) δύναμης ή βίας για πολιτικούς ή κοινωνικούς ή θρησκευτικούς ή ιδεολογικούς ή εθνικιστικούς σκοπούς που περιλαμβάνουν τον εκφοβισμό του κοινού ή ορισμένου κύκλου προσώπων ή τον επηρεασμό νόμιμης ή de facto Αρχής, ανεξάρτητα από το εάν οι ενέργειες αυτές έλαβαν ή όχι χώρα κατά τη διάρκεια στάσεων, οχλαγωγιών, απεργιών, πολιτικών ταραχών ή κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε διατάραξης της δημόσιας τάξης.

Παράρτημα για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

 Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 7 και 9 του Γενικού Κανονισμού Προσωπικών Δεδομένων (Γ.Κ.Π.Δ. /Ε.Ε. 679/2016) και της σχετικής ελληνικής νομοθεσίας, ως ισχύει, η Εταιρεία συλλέγει, επεξεργάζεται και αποθηκεύει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, σύμφωνα με τους κάτωθι ειδικότερους όρους:

  1. Σκοποί Οι σκοποί για τους οποίους γίνεται επεξεργασία δεδομένων, συνίστανται στους εξής:
  2. Στην εκτίμηση του κινδύνου στο πλαίσιο της σύναψης της αιτούμενης ασφαλιστικής σύμβασης, του καθορισμού των γενικών και ειδικών όρων αυτής καθώς και του ανάλογου ασφαλίστρου.
  3. Στη διαχείριση της ασφαλιστικής σύμβασης καθ΄ όλη τη διάρκεια ισχύος ή και μετά τη λήξη αυτής, συμπεριλαμβανομένης της εκτίμησης, του ελέγχου και του διακανονισμού της ασφαλιστικής αποζημίωσης σε περίπτωση επέλευσης του ασφαλιστικού κινδύνου ή και της καταβολής του προβλεπόμενου στους όρους της σύμβασης ποσού (ασφαλίσματος).
  4. Στη συμμόρφωση της Εταιρείας με υποχρεώσεις που επιβάλλονται από το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο και στην αποφυγή και καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης.
  5. Πηγή πληροφόρησης
  6. Η Εταιρεία συλλέγει προσωπικά δεδομένα που περιλαμβάνονται στην αίτηση ασφάλισής, στα συνοδευτικά αυτής έγγραφα και δικαιολογητικά, καθώς και οποιαδήποτε άλλα δεδομένα τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί ή θα γνωστοποιηθούν στο μέλλον από το συμβαλλόμενο / ασφαλισμένο στην Εταιρεία είτε προφορικά είτε με οποιοδήποτε άλλο μέσο, έγγραφο ή ηλεκτρονικό, μέσω των υπαλλήλων της ή των συνεργαζόμενων μαζί της ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
  7. Επίσης, η Εταιρεία ζητά και συλλέγει για την εκπλήρωση αποκλειστικά των σκοπών που ορίζονται στην παρ. 1 του παρόντος, δεδομένα από τρίτα, συνεργαζόμενα ή μη με την Εταιρεία, μέρη.
  1. Είδη δεδομένων  προς  επεξεργασία Η επεξεργασία δεδομένων από την Εταιρεία περιλαμβάνει τις εξής κατηγορίες:
  2. Δεδομένα Ταυτοποίησης: π.χ. όνομα, επώνυμο, ημερομηνία γέννησης, ΑΦΜ
  3. Δεδομένα Επικοινωνίας: π.χ. διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου/ αλληλογραφίας, αριθμοί τηλεφώνου/ φαξ
  4. Δεδομένα Πληρωμής: π.χ. τραπεζικοί λογαριασμοί, χρεωστικές/ πιστωτικές και λοιπές τραπεζικές κάρτες
  5. Δεδομένα Διακανονισμού: δεδομένα απαραίτητα για τη διαχείριση των απαιτήσεων από ασφάλιση που εμπεριέχονται στην αίτηση καταβολής αποζημίωσης / καταβολής ασφαλίσματος ή σε συνοδευτικά αυτής έγγραφα/ δικαιολογητικά ή σχετίζονται με αυτήν.
  1. Αποδέκτες

Δεδομένα μπορεί να διαβιβαστούν:

  1. Σε άλλες (αντ)ασφαλιστικές εταιρείες έπειτα από υποβολή νόμιμου αιτήματος,
  2. Στη μητρική εταιρεία ή σε άλλη εταιρεία εντός Ε.Ε. που ανήκει στον ίδιο όμιλο στον οποίο υπάγεται η Εταιρεία. Η εν λόγω διαβίβαση δεν αφορά δεδομένα ειδικών κατηγοριών,
  3. Σε δημόσιες / δικαστικές αρχές,
  4. Σε συνεργαζόμενους με την εταιρεία παρόχους στο πλαίσιο της νόμιμης λειτουργίας της ασφαλιστικής σύμβασης, όπως ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, παρόχους υπηρεσιών υγείας, φύλαξης και διαχείρισης αρχείων, υπηρεσιών βοήθειας, υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών, δικηγόρους, ερευνητές ή πραγματογνώμονες,
  5. Στον συμβαλλόμενο της ασφαλιστικής σύμβασης, ο οποίος έλκει δικαιώματα από αυτή.
  1. Χρόνος επεξεργασίας Η Εταιρεία θα συλλέγει, αποθηκεύει και εν γένει επεξεργάζεται δεδομένα με οποιονδήποτε τρόπο, για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται για την εκτέλεση της ασφαλιστικής σύμβασης και της άσκησης των εκατέρωθεν αξιώσεων που απορρέουν από αυτή, καθώς και της συμμόρφωσης της Εταιρείας με νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις, εκτός εάν εκκρεμεί δικαστική διένεξη πέραν των ως άνω χρόνων επεξεργασίας και μέχρι την περαίωσή της με αμετάκλητη δικαστική απόφαση.
  1. Δικαιώματα υποκειμένου δεδομένων Ο συμβαλλόμενος / ασφαλισμένος και τα τυχόν εξαρτώμενα μέλη έχουν δικαίωμα τους να ανακαλέσουν ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή τους για την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τα αφορούν,, αναγνωρίζοντας ότι στην περίπτωση αυτή, δεδομένου ότι η εν λόγω επεξεργασία είναι απολύτως αναγκαία για την εκτέλεση της ασφαλιστικής σύμβασης, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση. Εάν η ανάκληση της συγκατάθεσης γίνει κατά το προσυμβατικό στάδιο, τότε η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τη σύναψη της σύμβασης. Η επεξεργασία δεδομένων που πραγματοποιήθηκε μέχρι τη στιγμή της ανάκλησης παραμένει σύννομη και τα δεδομένα αυτά θα διαγραφούν κατά τα οριζόμενα στην ανωτέρω παρ. 5 «Χρόνος Επεξεργασίας».

Επιπλέον, ο συμβαλλόμενος / ασφαλισμένος και τα τυχόν εξαρτώμενα μέλη έχουν τα παρακάτω δικαιώματα, όπως αυτά ισχύουν υπό τις προϋποθέσεις, που ορίζονται στο Γενικό Κανονισμό Προσωπικών Δεδομένων (Γ.Κ.Π.Δ. /Ε.Ε. 679/2016) και στη σχετική ελληνική νομοθεσία, ως ισχύει, και συγκεκριμένα:

  1. Δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, που αφορούν τα ανωτέρω πρόσωπα και τα οποία διαθέτει και επεξεργάζεται η Εταιρεία.
  2. Δικαίωμα διόρθωσης ανακριβών ή ανεπίκαιρων δεδομένων, που αφορούν τα ανωτέρω πρόσωπα ή συμπλήρωσης ελλιπών δεδομένων τους.
  3. Δικαίωμα διαγραφής δεδομένων, που αφορούν τα ανωτέρω πρόσωπα, από τα αρχεία της Εταιρείας, εφόσον η επεξεργασία τους δεν είναι απαραίτητη για την επιδίωξη των σκοπών για τους οποίους έχουν συλλεγεί.
  4. Δικαίωμα περιορισμού της χρήσης δεδομένων, που αφορούν τα ανωτέρω πρόσωπα, σε περίπτωση που αμφισβητείται η ακρίβειά τους.
  5. Δικαίωμα λήψης των δεδομένων, που έχουν παρασχεθεί από τα ανωτέρω πρόσωπα, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο.

Η άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων προϋποθέτει την υποβολή έγγραφης αίτησης στην Εταιρεία (αρμόδια Διεύθυνση Κανονιστικής Συμμόρφωσης και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων).

Για οποιοδήποτε θέμα ο συμβαλλόμενος / ασφαλισμένος και τα τυχόν εξαρτώμενα μέλη δύνανται να απευθυνθούν εγγράφως στην αρμόδια Διεύθυνση/ Υπεύθυνο για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της Εταιρείας είτε συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται  στο          σύνδεσμο https://www.axa.gr/el/epikoinonia/contact/,                είτε αποστέλλοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή  fax στο  +30 210

726     8810,     είτε     ταχυδρομικά     στη    διεύθυνση

Μιχαλακοπούλου 48, 115 28 Αθήνα, υπόψη της αρμόδιας Διεύθυνσης.

Σε κάθε περίπτωση ο συμβαλλόμενος / ασφαλισμένος και τα τυχόν εξαρτώμενα μέλη δικαιούνται να απευθυνθούν στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα είτε σε γραπτή μορφή (Κηφισιάς 1-3, Τ.Κ. 115-23) είτε ηλεκτρονικά (www.dpa.gr). Σε περίπτωση άσκησης ενός εκ των προαναφερόμενων δικαιωμάτων, η Εταιρεία θα λάβει κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίησή του εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της σχετικής αίτησης, ενημερώνοντας γραπτώς για την ικανοποίησή του, ή τους λόγους που εμποδίζουν την άσκηση.

7.Διαβίβαση στοιχείων σε τρίτη χώρα

Η Εταιρεία, στο πλαίσιο της συμμόρφωσής της με τους κανόνες της αυτόματης ανταλλαγής πληροφοριών στο φορολογικό τομέα, όπως αυτοί απορρέουν από διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας κυρωθείσες με ελληνικό νόμο, ενδέχεται να προβεί σε διαβίβαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, που αφορούν το συμβαλλόμενο / ασφαλισμένο και τα τυχόν εξαρτώμενα μέλη, στην αρμόδιες εθνικές αρχές προκειμένου να προωθηθούν στις αντίστοιχες αρχές τρίτων χωρών.

Επιπλέον, η Εταιρεία λόγω συμμετοχής σε ομιλικό σχήμα τρίτης χώρας ενδέχεται, λαμβάνοντας τις κατάλληλες εγγυήσεις, να προβεί σε διαβίβαση δεδομένων, που αφορούν το συμβαλλόμενο / ασφαλισμένο και τα τυχόν εξαρτώμενα μέλη, εκτός Ελλάδος ή και Ε.Ε.

8.Ενημέρωση σε περίπτωση αυτοματοποιημένης επεξεργασίας δεδομένων

Η Εταιρεία ενδέχεται να κάνει χρήση αυτοματοποιημένων διαδικασιών κατά τη διάρκεια ισχύος της ασφαλιστικής σύμβασης προκειμένου να διενεργεί ελέγχους για σκοπούς ξεπλύματος χρήματος, αποτροπής της απάτης και συμμόρφωσης της Εταιρείας με την νομοθεσία για την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών σχετικών με χρηματοοικονομικούς λογαριασμούς και την εν γένει νομοθεσία.

9.Επεξεργασία δεδομένων για σκοπούς marketing

H Εταιρεία συλλέγει, αποθηκεύει και επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα για τη διενέργεια στοχευμένων δραστηριοτήτων marketing ή εμπορικής προώθησης προϊόντων της Εταιρείας, εφόσον ο συμβαλλόμενος / ασφαλισμένος και τα τυχόν εξαρτώμενα μέλη έχουν συναινέσει ρητά για το σκοπό αυτό.

Για την επίτευξη του ως άνω σκοπού, ενδέχεται να διαβιβαστούν δεδομένα, που αφορούν τα ανωτέρω πρόσωπα, σε συνεργαζόμενες εταιρείες ερευνών και εταιρείες προωθητικών ενεργειών.

Στο πλαίσιο της ίδιας επεξεργασίας, τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν δικαίωμα να εναντιωθούν ανά πάσα στιγμή σε αυτήν μέσω της αποστολής σχετικού αιτήματος στην αρμόδια Διεύθυνση/ Υπεύθυνο για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της Εταιρείας με τον τρόπο που περιγράφεται στην ανωτέρω παρ. 6 «Δικαιώματα υποκειμένου δεδομένων», ενώ ισχύουν και για την εν λόγω επεξεργασία τα ίδια δικαιώματα, όπως περιγράφονται στην ανωτέρω παράγραφο.

{/sliders}

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την αίτηση

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Το πρόγραμμα διατίθεται μόνο σε υπάρχοντες πελάτες του γραφείου μας