Ασφάλεια υγείας

Κοινωνική ή Ιδιωτική Ασφάλιση ;

Ζούμε στην εποχή που ο κρατικός μηχανισμός ολοένα και ελαττώνει τις παροχές προς τους πολίτες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των κινδύνων για κάθε συμπολίτη μας, κινδύνων οι οποίοι αν μας τύχουν θα επιφέρουν μία δυσάρεστη οικονομική απώλεια σε εμάς ή στο οικογενειακό μας περιβάλλον. Την ώρα που ψηφίστηκε στην βουλή το νέο νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα, ένα νομοσχέδιο που καταργεί ουσιαστικά την επιλογή ενός ασφαλισμένου στον ΕΟΠΥΥ να έχει πρόσβαση έστω και με συμμετοχή στα Ιδιωτικά Νοσηλευτικά Ιδρύματα. Διότι για να μπορεί πλέον να γίνει αυτό θα πρέπει να έχει παραπομπή από Γιατρό Δημοσίου Νοσοκομείου.!

Αυτός είναι ο ουσιαστικός λόγος της αύξησης των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων, παρατηρούμε μία στροφή της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων και κυρίως προς την αγορά ασφαλειών Υγείας και Σύνταξης, εκεί όπου το μέλλον της κοινωνικής ασφάλισης είναι πλέον ξεκάθαρα αβέβαιο.

Μία από της σημαντικότερες ανασφάλειες των συμπολιτών μας και πελατών μου είναι: «Τι θα γίνει αν πάθω κάτι τα ξημερώματα.; αν αρρωστήσω.; αν πάθω ένα ατύχημα.; αν σταματήσω να εργάζομαι και να παράγω χρήματα για την οικογένειά μου.;» και προφανώς η απάντηση είναι γνωστή σε όλους μας.!

Η μόνη λύση σε αυτά τα ερωτήματα είναι πλέον μία, η Ιδιωτική Ασφάλιση.!

Τα αμέσως δύο επόμενα ερωτήματα των πελατών αρχικά πηγάζουν από τον φόβο του υψηλού κόστους αγοράς μίας παροχής και δεύτερον από την ανασφάλεια ενός επικείμενου κλεισίματος μίας ασφαλιστικής εταιρείας όπως πολλάκις έχουμε δει στο παρελθόν.

Στα δύο αυτά εύλογα και σημαντικά ερωτήματα μπορεί να απαντήσει μόνο ένας ευσυνείδητος και πάνω από όλα Επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής.

Στο πρώτο ερώτημα η απάντηση είναι πως πλέον μπορεί με πάρα πολύ μικρό κόστος, για παράδειγμα μόνο με 1 ευρώ την ημέρα, να κάνει κάποιος ασφάλιση για την Υγεία και την Νοσοκομειακή Περίθαλψη έχοντας πρόσβαση σε όλα τα μεγάλα Ιδιωτικά νοσηλευτικά ιδρύματα της Ελλάδας και του Εξωτερικού και στο δεύτερο η απάντηση είναι ότι υπάρχουν πλέον Ασφαλιστικές εταιρείες κολοσσοί, αξιόπιστες με επιχειρήματα. Στο δεύτερο ερώτημα έρχεται επιτέλους και η διασφάλιση της εποπτικής αρχής η οποία με την έναρξη του λεγόμενου «δεύτερου πυλώνα» έχει αυξήσει τα standard’s, έχει εντείνει τους ελέγχους και μας ενημερώνει σχετικά με το μέγεθος της επάρκειας κεφαλαίων των ασφαλιστικών εταιρειών.

Ο Ασφαλιστικός  Σύμβουλος πλέον θα πρέπει να είναι ένα πρόσωπο εμπιστοσύνης όπως έως τώρα είναι ο Γιατρός ή ο Δικηγόρος μίας οικογένειας.!

24 ώρες το 24άωρο και 365 ημέρες τον χρόνο εκεί δίπλα στον πελάτη του, έτοιμος να απαντήσει στο τηλέφωνο για ότι τον χρειαστεί, αυτός που θα είναι δίπλα του στην δύσκολη στιγμή.! Είναι ένα πρόσωπο που είναι απαραίτητο, μακριά από την απρόσωπη συμπεριφορά της αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων μέσα από Τράπεζες και Διαδικτυακών πωλήσεων που στο κάτω κάτω της γραφής δεν προσφέρουν πάντα, όπως οι περισσότεροι θεωρούν, πιο «φθηνά» προϊόντα τα οποία στην πλειοψηφία τους κρύβουν παγίδες που κανείς τραπεζικός υπάλληλος ή υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου δεν θα του εξηγήσει, τότε δυστυχώς χωρίς καμία βοήθεια θα νομίζει ότι ο κλάδος της Ιδιωτικής Ασφάλισης είναι αναξιόπιστος πράγμα που φυσικά θα συμβεί και με τον «μη επαγγελματία» ασφαλιστικό σύμβουλο.!

iatros asfaleia ygeias

Εκείνο το σημείο είναι κομβικό, εκεί θα πρέπει να ψάξει και να βρει τον κατάλληλο Ασφαλιστικό Σύμβουλο και όχι να παραιτηθεί των προσπαθειών.! Άλλωστε ένα αξιόλογο παράδειγμα είναι ότι αν δεν μείνουμε ευχαριστημένοι από την υπηρεσία ενός Γιατρού και ξανά-χρειαστούμε Γιατρό δεν θα θεραπευτούμε μόνοι μας αλλά θα ψάξουμε να βρούμε κάποιον καλύτερο.!

Ανάλυση αναγκών

Η ανάλυση των αναγκών και η διαχείριση σε δεύτερο χρόνο των κινδύνων ενός προσώπου είναι ό βασικός πυλώνας της έναρξης μιας σχέσης μεταξύ του Ασφαλιστή και ενός πελάτη. Το σημαντικό δεν είναι απλά να πουλήσω κάτι, το σημαντικό είναι να πουλήσω αυτό που πραγματικά έχει ανάγκη.! Με αυτόν τον τρόπο άλλωστε θα αισθανθεί «ασφάλεια» μόνο όταν έχει καταλάβει τι αγόρασε και για ποιόν ακριβώς λόγο έχει προβεί σε αυτή την ενέργεια.

Μετά από 15 συναπτά έτη σε αυτό το επάγγελμα δημιουργώντας από ένα γραφείο στο Αιγάλεω, ένα δεύτερο πάλι στον τόπο όπου γεννήθηκα και ζώ και ένα τρίτο στην Ομόνοια, αναπτύσσοντας την συνεργασία με όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες της αγοράς, έχοντας πλέον πάνω από 30 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα και κουβαλώντας την γνώση και την εμπειρία της πρώτης γενιάς, καθώς ο πατέρας μου ασκεί το ίδιο επάγγελμα από το 1987, έχω το θάρρος και την δύναμη να πω ότι κάνω και θα συνεχίσω να κάνω ότι το καλύτερο για τους πελάτες και τους συνεργάτες μου με βασικό όπλο την Ηθική και τον Σεβασμό προς αυτούς.

Νοσοκομειακή περίθαλψη από ασθένεια η από ατύχημα

Πρώτη περίπτωση: Επείγον περιστατικό στα εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείο και στη συνέχεια επιστροφή στο σπίτι

1. Επίσκεψη στους εφημερεύοντες ιατρούς: Παθολόγο καρδιολόγο χειρουργό ορθοπεδικό παιδίατρο και παιδοχειρουργό.
2. Ιατρικές εξετάσεις διαγνωστικές. Είτε απεικονιστικές είτε βιοχημικές (όπως ακτινογραφία, υπέρηχος, γενική εξέταση αίματος κοκ).
3. Ιατρικές πράξεις χορήγηση φαρμάκων υλικών (όπως ράμματα, τοποθέτηση νάρθηκα, γύψος κοκ).
4. On call γιατρό ειδικότητος (όπως παιδοπνευμονολόγο, γαστρεντερολόγο, παιδονευροχειρουργό, ωτορινολαρυγγολόγο).

Δεύτερη περίπτωση:  Χειρουργείο μίας ημέρας χωρίς διανυκτέρευση ή αλλιώς ‘’one day surgery’’ (εισαγωγή στο νοσοκομείο το πρωί για χειρουργείο και το απόγευμα εξιτήριο).

Τρίτη περίπτωση: Μικρή νοσηλεία χωρίς χειρουργείο (για παράδειγμα έως 10 ημέρες) και αντιμετώπιση μόνο με εξετάσεις και χορήγηση φαρμάκων.

Τέταρτη περίπτωση:

  1. Μικρή νοσηλεία με χειρουργείο ή
  2. Μεγάλη νοσηλεία( για παράδειγμα άνω των 10 ημερών – ανεξαρτήτως του αν θα περιλαμβάνει χειρουργείο ή όχι).

Το ζητούμενο είναι να βρούμε μία ασφαλιστική εταιρεία που θα καλύπτει όλα τα παραπάνω καθώς αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά και στην αγορά του εξωτερικού υπάρχει πληθώρα εταιρειών που αδυνατούν να καλύψουν ολοκληρωτικά και τις τέσσερις περιπτώσεις ή ακόμη και αν τις καλύπτουν αυτό γίνεται μερικώς και υπό προϋποθέσεις!

Όταν γίνεται αναφορά στη νοσηλεία, έστω και για ένα βράδυ, αυτό σημαίνει ότι η ασφαλιστική εταιρεία θα καλύψει τις εξετάσεις που μπορεί να γίνουν, τα φάρμακα που θα χορηγηθούν, αλλά και τον  θεράποντα ιατρό,  τον χειρουργό, τον αναισθησιολόγο, το δωμάτιο, τη διατροφή, το νοσηλευτικό προσωπικό κοκ.

Αξίζει να σημειωθεί η ιδιαίτερη προσοχή που πρέπει να δώσουμε στις αναμονές που μπορεί να έχει η εκάστοτε ασφαλιστική εταιρεία,  στο διάστημα δηλαδή το οποίο δεν θα μας καλύπτει για κάποιες συγκεκριμένες παθήσεις – ασθένειες.  Για παράδειγμα, οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν αναμονή από ένα έως τρία έτη για παθήσεις μυοσκελετικού, αμυγδαλές, κρεατάκια, σκολίωση ρινικού διαφράγματος, αιμορροΐδες, αφαιρέσεις σπίλων, καθώς και για ορισμένες γυναικολογικές παθήσεις όπως κύστες και ινομυώματα.

“Σε αυτό το σημείο λοιπόν πρέπει να αποφασίσουμε να εμπιστευτούμε την ασφάλισή μας σε μία ασφαλιστική εταιρεία η οποία θα καλύψει με την λιγότερη τυχόν αναμονή όλες τις παραπάνω παθήσεις.”

Μία άλλη σημαντική αναμονή, και την ξεχωρίζουμε διότι έχει πολύ μεγάλη σημασία ειδικά για τα μικρά παιδιά, είναι οι «συγγενείς» ή αλλιώς «εκ γενετής παθήσεις». Από πολλές εταιρίες εξαιρούνται ολοκληρωτικά,  από κάποιες άλλες εξαιρούνται κατά τα πρώτα δύο ή πέντε ή ακόμη και δέκα έτη όταν πρόκειται για καρδιολογικές συγγενείς παθήσεις, αλλά υπάρχουν και εταιρείες οι οποίες τις καλύπτουν χωρίς καμία απολύτως αναμονή από την πρώτη κιόλας ημέρα ασφάλισης.

Το αν θα επιλέξουμε να ασφαλιστούμε βάζοντας ή όχι απαλλαγή θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του ασφάλιστρου, όπως σημαντικό ρόλο θα παίξει και το αν θα επιλέξουμε να έχουμε Α θέση (δηλαδή μονόκλινο δωμάτιο) ή Β θέση (δηλαδή δίκλινο δωμάτιο).

Υπάρχουν κάποια προγράμματα, που ονομάζονται Capitation, και μπορούν να καλύψουν νοσηλεία μόνο σε συγκεκριμένα νοσηλευτικά ιδρύματα. Τέτοια προγράμματα ασφάλισης έχει για παράδειγμα : 1) η Generali με τον Όμιλο Υγεία, 2) με τον Όμιλο Ιατρικού η Εθνική Ασφαλιστική, 3) με την Ευρωκλινική Αθηνών η Groupama κοκ. Τα προγράμματα αυτά ωστόσο, δε μπορούν να καλύψουν νοσηλεία στο εξωτερικό ή σε οποιοδήποτε άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα εκτός της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Επομένως, ο πελάτης δε θα έχει κάλυψη σε περίπτωση που ταξιδεύει συχνά στο εξωτερικό ή σε περίπτωση που επιθυμεί να κάνει εκεί μία νοσηλεία γιατί εκεί θα εξυπηρετούνταν καλύτερα η υγεία του. Ανάλογο σημαντικό πρόβλημα όμως, αντιμετωπίζουν  και  οι οικογένειες ή τα πρόσωπα που ταξιδεύουν εντός Ελλάδος και ίσως να χρειαστούν νοσηλεία σε κάποιο μέρος της Ελλάδας εκτός της Αθήνας η της Θεσσαλονίκης , για παράδειγμα στην Κρήτη.

Όλες οι εταιρείες και όλα τα προγράμματα που προσφέρονται από αυτές, εκτός φυσικά από τα capitation, μπορούν να καλύψουν τη νοσηλεία στο εξωτερικό απλώς η καθεμιά από αυτές  έχει τις δικές τις προϋποθέσεις. Έτσι,  άλλες παρέχουν 100% κάλυψη στην Ευρώπη, άλλες 80% στην Ευρώπη, άλλες 100% στην Αμερική, άλλες  90% στην Αμερική, άλλες καθόλου κάλυψη εκτός ευρωπαϊκής ένωσης κοκ.

Είναι πολύ σημαντικό να σημειώσουμε πως στους όρους συμβολαίων κάθε ασφαλιστικής εταιρείας υπάρχουν αρκετές διαφορές σε καλύψεις, όπως η ρομποτική χειρουργική, η αφαίρεση μαστών η αλλιώς μαστεκτομή (έστω και προληπτικά), αφαίρεση γυναικείων γεννητικών οργάνων (έστω και προληπτικά), η αποκατάσταση μαστών (κατόπιν μαστεκτομής,  νεοπλασμάτων ή προληπτικής μαστεκτομής). Πολλές εταιρείες δεν καλύπτουν τη μέθη οδηγού είτε καλύπτουν μετά από κάποιες συγκεκριμένες ημέρες την μηχανική υποστήριξη σε μονάδα εντατικής θεραπείας.  Άλλες πάλι δεν καλύπτουν την χρόνια αιμοκάθαρση είτε σε περίπτωση καρκίνου καλύπτουν πλήρως τη χημειοθεραπεία τη ραδιοθεραπεία ή την ακτινοθεραπεία. Τέλος, μία νέα μέθοδος η οποία δεν καλύπτεται από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες είναι η ανοσοθεραπεία. Φυσικά, όλα τα παραπάνω μπορεί να σας τα εξηγήσει αναλυτικά ένας εξειδικευμένος επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος (https://www.makesure.gr/epikoinwnia).

Τα προγράμματα που παρέχονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες κατά την παρούσα περίοδο στην Ελλάδα χωρίζονται σε ισόβια και σε ετησίως ανανεωνόμενα. Τα ετησίως ανανεωνόμενα έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώνονται χρόνο με το χρόνο για το σύνολο των ασφαλισμένων της ασφαλιστικής εταιρείας. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα τα τελευταία χρόνια γίνεται από μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και από μικρές ελληνικές αλλαγή όρων πάντα προς το καλύτερο . Παραδείγματος χάρη παλαιότερα δεν υπήρχε κάλυψη για ρομποτική χειρουργική ή για προληπτική μαστεκτομή. Αντιθέτως, τα ισόβια προγράμματα εμπεριέχουν έναν όρο που δεν επιτρέπει στις ασφαλιστικές εταιρείες να τροποποιήσουν το συμβόλαιο με οποιονδήποτε τρόπο · ούτε προς το καλύτερο ούτε προς το χειρότερο. Καθώς λοιπόν, ο πελάτης πληρώνει το ισόβιο συμβόλαιό του η δυνατότητα εξέλιξης των όρων αυτού είναι μηδενική τη στιγμή που η  χειρουργική και ιατρική επιστήμη προοδεύει με ολοένα και με πιο γοργά βήματα. Παρόλα αυτά ο πελάτης μπορεί να επιλέξει και τα δύο προγράμματα. Στο σημείο αυτό ο ασφαλιστικός σύμβουλος κατέχει τον πλέον σημαντικό ρόλο καθώς καλείται να προχωρήσει σε ανάλυση αυτών και βασιζόμενος στις ανάγκες του πελάτη να τον βοηθήσει να επιλέξει το κατάλληλο για τον ίδιο πρόγραμμα ασφάλισης.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνουν την κάλυψη της επείγουσας μεταφοράς, με οποιοδήποτε μέσο και οποιαδήποτε ώρα, εφόσον η ζωή του από πελάτη κινδυνεύει. Για παράδειγμα, επείγουσα αερομεταφορά, μεταφορά με ασθενοφόρο ή οποιοδήποτε άλλο μέσο επιτρέπει ο τόπος και ο χρόνος στον οποίο βρισκόμαστε.

“Αν αύριο το πρωί αντιμετωπίσετε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας εσείς ή η οικογένειά σας και χρειαστεί να νοσηλευτείτε σε κάποιο νοσοκομείο που θα σας κοστίσει 50.000€ ή 100.000 € πού θα βρείτε αυτά τα χρήματα εάν δεν έχετε αποταμιεύσει ή εάν δεν υπάρχει κάποιο οικείο πρόσωπο να σας τα δανείσει; Μήπως στη χειρότερη περίπτωση δε θα κάνετε τίποτα για να αντιμετωπίσετε το σοβαρό πρόβλημα υγείας;”

Ας δούμε λοιπόν μαζί τι λύσεις υπάρχουν σχετικά με τα παραπάνω ερωτήματα. Αρχικά, σε ό,τι αφορά στο χώρο της δημόσιας περίθαλψης υπάρχει μία διαπίστωση βάσει της οποίας αυτοί που έχουν την τύχη ή την ατυχία να νοσηλευτούν σε ένα δημόσιο νοσοκομείο έρχονται αντιμέτωποι με μία εικόνα παρακμής λόγω των τεράστιων περικοπών στις παροχές και στις δαπάνες υγείας. Οι ελλείψεις σε εξοπλισμό, σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, οι καθυστερήσεις κατά τον ορισμό ραντεβού με γιατρούς, η διεκπεραιωτική «εξυπηρέτηση» ασθενών σε ράντζα, οι ελλείψεις φαρμάκων, έλλειψη σε υλικά, οι ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις (που αποτελούν σημαντική αιτία θανάτου σε ετήσια βάση την Ελλάδα) και φυσικά τα τεράστια κρυφά κόστη με τα οποία επιβαρυνόμαστε. Θα ήταν φρόνιμο να λάβουμε υπόψη ότι ένας στους δύο εμπόρους και ελεύθερους επαγγελματίες αδυνατεί να πληρώσει τις εισφορές στα ταμεία του με αποτέλεσμα να μένει πρακτικά ανασφάλιστος και χωρίς τη δυνατότητα να νοσηλευτεί εφόσον αντιμετωπίσει πρόβλημα υγείας.

Η λύση δίνεται από την ιδιωτική ασφάλιση υγείας που ουσιαστικά παρέχει τα χρήματα τα οποία χρειαζόμαστε ώστε να αντιμετωπίσουμε άμεσα οποιοδήποτε σοβαρό πρόβλημα υγείας προκύψει σε εμάς ή την οικογένειά μας. Βέβαια, μπορεί κάποιος να αναρωτηθεί : «πώς είμαι σίγουρος ότι η ασφαλιστική εταιρεία θα με πληρώσει σε περίπτωση που προκύψει ένα πρόβλημα υγείας;». Στο σημείο αυτό, παρεμβαίνουμε εμείς στη MakeSure.gr καθώς συνεργαζόμαστε με όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες και δουλειά μας είναι να συμπληρώσουμε σωστά την αίτηση ασφάλισής σας! Αυτό συνεπάγεται σωστή καταγραφή του ιατρικού ιστορικού του πελάτη, ώστε η ασφαλιστική εταιρεία να αποφανθεί εάν θα αποδεχθεί το κίνδυνο ή όχι ή αν θα τον αποδεχθεί με εξαιρέσεις ή χρονικές αναμονές. Έτσι, θα γνωρίζουμε ακριβώς σε ποιές περιπτώσεις δε θα μας καλύψει μία ασφαλιστική εταιρεία. “Έτσι, θα κοιμόμαστε ήσυχοι το βράδυ καθώς θα γνωρίζουμε ότι δε θα βρεθούμε προ εκπλήξεως σε ενδεχόμενη δύσκολη στιγμή.”

Αναπόφευκτα επομένως, πρέπει να επιστήσουμε την προσοχή σας προκειμένου να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο. Κι αυτό διότι το μόνο εύκολο είναι να εκδοθεί συμβόλαιο υγείας χωρίς καμία εξαίρεση και χωρίς καμιά αναμονή γεγονός που σημαίνει ότι σε περίπτωση που έχουμε κρύψει κάτι (και που κατ’ επέκταση δεν έχει γίνει σωστό underwriting) και επέλθει ζημιά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην καλυφθούμε από την ασφαλιστική εταιρεία! Τότε, η ευθύνη θα βαραίνει εξίσου τον ασφαλιστικό σύμβουλο και  τον πελάτη. Ο κίνδυνος «μη κάλυψης» ισχύει και για τις περιπτώσεις πελατών που επιλέγουν να ασφαλιστούν μόνοι τους μέσω internet ή direct ασφάλισης νομίζοντας ότι θα αγοράσουν κάτι φθηνότερο το οποίο εν τέλει θα τους κοστίσει πολύ πιο ακριβά! Φυσικά είναι πολύ σημαντικό να γίνεται από τον πελάτη έρευνα αγοράς αλλά πιο σημαντικό είναι να επιλέξει έναν επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο, όπως ακριβώς επιλέγει τον λογιστή, το δικηγόρο ή το γιατρό του.

Τέλος, αναφορικά με το ερώτημα περί εμπιστοσύνης και σιγουριάς ότι η ασφαλιστική εταιρεία θα μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του πελάτη πρέπει να έχουμε υπόψη πως τα τελευταία χρόνια έχουμε δει αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες να κλείνουν από την τράπεζα της Ελλάδος (που είναι η εποπτική αρχή), λόγω μη επάρκειας αποθεματικών κεφαλαίων. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να επιλέξουμε από κοινού με τον ασφαλιστικό μας σύμβουλο μία εταιρεία με ισχυρό Brand name η οποία θα είναι πάντα δίπλα μας σε περίπτωση που την χρειαστούμε. Σήμερα δραστηριοποιούνται ασφαλιστικές εταιρείες με ιστορία δεκαετιών, με έδρα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, που πληρώνουν αμέσως και έχουν τη σωστή επάρκεια κεφαλαίων για να συνεχίσουν να υπάρχουν και αύριο.

Δε μπορούμε να εγγυηθούμε την καλής σας υγεία · μπορούμε όμως να εξασφαλίσουμε την καλύτερη ιατρική σας περίθαλψη.

Το πρόγραμμα υγείας και η ασφάλιση ζωής είναι σαν το αλεξίπτωτο · αν δεν το φοράς όταν το χρειαστείς θα είναι αργά.

Ασφάλισε την Υγεία σου με 1,00€ την Ημέρα.!

Σήμερα καλώς ή κακώς τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και τα κρατικά Νοσοκομεία αδυνατούν ΠΛΗΡΩΣ να καλύψουν είτε την πρωτοβάθμια, είτε τη δευτεροβάθμια Υγεία.!

Σήμερα καλώς ή κακώς τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και τα κρατικά Νοσοκομεία αδυνατούν ΠΛΗΡΩΣ να καλύψουν είτε την πρωτοβάθμια, είτε τη δευτεροβάθμια Υγεία.!

Αν λοιπόν ρωτήσει κάποιος τον εαυτό του ή ένα από τα κοντινά του πρόσωπα «που θα πας αν πάθεις κάτι από Ασθένεια ή από Ατύχημα.;» υπάρχει περίπτωση να του πει κανείς «να πας στο κρατικό νοσοκομείο, να σε βάλουν σε ένα ράντζο στο διάδρομο, ή στην καλύτερη, να μπεις σε ένα θάλαμο με άλλους 8 ασθενείς και φυσικά να έχεις πάρει σεντόνια, μαζί σου ή φάρμακα, μπορεί και σε κάποια περίπτωση να σου ζητήσουν και το νυστέρι της επέμβασης».

Συνήθως η μοναδική κουβέντα που οι περισσότεροι προβάλουν, είναι:

“ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ”
Πράγματι η αντίρρηση των υποψήφιων ασφαλισμένων, είναι μια πραγματικότητα που έχει γονατίσει όλο τον Ελληνικό Λαό, χωρίς να υπάρχει φως στο βάθος του τούνελ.
Πρέπει όμως να συμφωνήσουμε ότι η Πρωτοβάθμια και η Δευτεροβάθμια Υγεία (επισκέψεις γιατρών, εξετάσεις, νοσηλεία σε νοσοκομείο κ.λ.π.) μέσω των Δημόσιων Ταμείων Κοινωνικής Ασφάλισης, είναι σε όλους μας γνωστό ότι πλέον είναι κάτι το ανέφικτο και στον τομέα αυτό τα πράγματα είναι πολύ κάτω της βάσης και αγγίζουν το μηδενικό.!
Δυστυχώς, καθημερινά επιβεβαιώνονται όλα τα πιο πάνω και δεν ελπίζει πλέον ο Έλληνας ότι τα πράγματα θα αλλάξουν προς το καλύτερο.
Τι μένει.; Μόνο η Ιδιωτική Ασφάλιση σε μια Ασφαλιστική Εταιρία.
Ο κόσμος όμως νομίζει ότι για να κάνει ένα τέτοιο πρόγραμμα, θα πρέπει να πληρώσει πάρα πολλά χρήματα.
Και όμως τα πράγματα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.

Πόσο καλό για ένα νέο 35 ετών θα ήταν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, όταν μάλιστα περιέχει και την πρωτοβάθμια περίθαλψη (επισκέψεις γιατρών, εξετάσεις κ.λ.π.) και την δευτεροβάθμια περίθαλψη (νοσηλεία στα καλύτερα και μεγαλύτερα Ιδιωτικά Νοσοκομεία και κλινικές).;
ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
Αν σε ένα 35άρη του λείψουν καθημερινά το πολύ 1,00€ τότε:
α) θα πεινάσει ;
β) θα πτωχεύσει ;
γ) θα δυστυχήσει ;
Αν ΔΕΝ πεινάσει, αν ΔΕΝ πτωχεύσει, αν ΔΕΝ δυστυχήσει, τότε μπορεί να έχει μια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη που θα τη ζήλευε η καλύτερη κοινωνική ασφάλιση, σαν κι’ αυτές που βλέπουμε στο εξωτερικό και τις ζηλεύουμε.!

Όλα αυτά ΜΟΝΟ ΜΕ 1,00€ την ημέρα ή 30,00 € το μήνα ΜΟΝΟ.!
Ρωτήστε μας…!